Wednesday, November 20, 2013

TRAGEDI PADA WAKTU AKU BUNTU...

Hari ni kesihatan agak low skit. Semalam pergi keje kene hujan. Balik pon sama... . Jadi hari ni otak ni tepu skit. Tak dapat nk pikir entri yg best2. So hari ni aku just blogwalking je la. Tinggalkan jejak kat sana skit...sini skit... . Klik ad sana klik ad sini. Tolong nak penuh kan tabung org. Hehe. Tapi...ni bukan sebab utama aku buat entri ni...haa...

Alkisahnya...tengah jalan2 kat blog tadi...hujan pun turun dengan lebatnye. Siap angin kau...ha... Sib baik takde kilat guruh bagai. Masa nak publish komen kat satu post tu...tetiba server cant be found (lebih kurang camni la). Pulak...aku refresh2 same gak. Terus aku cek line tenet. Aih...oren? Aku off then on blik. Pon sama gak. Apasal lak ni. Tiang tumbang ke? Time tu aku dengar suara bebudak main hujan. Aku gi jenguk jap. Adoyaii...patut la line tetiba putus... . Rupanya kabel putus akibat dihempam oleh dahan rambutan yg telah patah akibat ditiup angin tadi pun... . Cis cis cis. Marah aku dlm hati sebab tak dapat join bebudak tu main hujan sambil memakan rambutan yg manis itu. Haha...pulak dah... .

Aku terus call TM utk report. Gune henpon gak. Line fon tm takde. Dengan kredit tak banyak aku call. Waktu tu geram plak dengan iklan2 dia. Nak marah pun tak guna. Dah tu plak nak submit report pun aku kena tunggu lagi. Pasang la lagu sedap skit kan..tak la tension aku dibuatnya... . Tengah tunggu pap! Kredit abes. Aduuuiii...geram! Kuar g bli topap kat stesen petrol. Celcom Rm10, 2. Balik umah tengok resit topap tu...lah...satu resit maxis? Aduuuii... . Kenapa la hari ni... . Dah jatuh ditimpa tangga gayanya. Huhu...

Akhirnya...report dah buat...dlm tempoh 24 akan ada yg dtg servis... . Tapi...esok semua isi rumah keluar gi keje... aduiii....

Sekian kisah tragis aku hari ni. (Tragis lah sangat...ekekeke....)

2 comments:

  1. kekeke... sorry, tergelak aku baca entry nih pagi2 buta...

    ReplyDelete