Tuesday, November 05, 2013

KECIK-KECIK DAH PANDAI!!

Arini demam...nak berehat dalam opis. Tetiba kecoh depan pintu opis. Lah...skali guard bawak sorang budak ni. Kene tangkap sebab mencuri sekeping coklat. Meraung mintak lepas. Haa...tau takut. Hantar balik je biar mak bapak dia tau aktiviti masa lapang dia.

Wajah kasihan yang tak terbendung lagi...kau hado?
Camni la kebanyakan budak2 skang. Bile dah terikut kawan2 yg tak betul...ni la hasilnye. Katenye kawan dia yg masukkan coklat ni dlm poket dia. Wah..terer ko menjawab ye. Nak je aku lempang. Dah mencuri pandai pulak menjawab! Nasib baik aku demam..tenaga pun kurang nak tampo. Kahkahkah.... Budak ni dah pun dihantar balik ke rumah dia. Macam mana bapak dia nak ajar tu aku tak tau. Kes ditutup untuk hari ni. 
Cokelat bar yang masuk ke dlm poket secara tak sengaja.