Sunday, November 17, 2013

"NOAH"..LEPAS KE MASUK PANGGUNG MALAYSIA???

Tengah dok baring2 sebelum nk lelap...belek2 youtube jap. Eh...trailer filem NOAH la. Aku pun tengok la... . Wah...cam menarik je..(nak tengok gi cari sendiri ye. Hehe...) Tapi...tetiba terlintas satu persoalan. Lepas ke filem ni kat Malaysia. Sebab aku rase...sblm ni mane2 filem yg bersangkut paut kisah2 agama ni mmg kantoi punye....

Aku pun taknak la cakap banyak sbb aku pun tak pandai mana pun dan aku pun tak tau sama ada filem ni tengah tunggu turn nak ditayangkan kan... aku tau tengok je. Ape isi kandungan filem tu aku tak pikir pun. Kirenye macam aku just tengok dan lupe bile keluar panggung. Hahaaa...apa la...

Well...tunggu je lah nanti ok... aku harap coretan pendek aku lg merapu ni takde nak singgung mane2 pihak ye. Heee....
^_______^"