Monday, November 04, 2013

HIJRAH DIRI SENDIRI

Sempena Maal Hijrah ni, aku dah pun menetapkan hala tuju aku untuk tahun ni. Semoga apa yang aku pilih ni diberi keberkatan dan dipermudahkan. Sebabnya aku rasa, kali ni adalah HIJRAH aku yang paling besar aku buat dlm idup aku.
Ilustrasi hiasan saje


Terasa berat jugak kaki ni nak melangkah...apekan tidak...cuma berbekalkan keazaman dan minat je utk aku tentukan sama ada HIJRAH aku ni akan berjaya atau tak. Well...usaha tanggan jaya kan? Jangan berhajat separuh jalan. Nekad aku...susah senang aku...aku kena tempuh gak. Sebab jalan ni yang aku pilih. Sekali dah melangkah...''there's no turning back''. Eceh...speaking la plak dah...

TETAPKAN LANGKAH UNTUK TERUS MAJU KE DEPAN. HIJRAH DIRI SENDIRI.