Monday, November 18, 2013

DORAEMON 3D!!!

Tengah aku dok belek2 FB...boleh plak terjumpa ni. Video clip dari filem Doraemon yg terbaru! Sape tak kenal ngan watak kucing comel ni? Ce kabo mari. Hehe... Kali ni dalam bentuk 3D! Waaahhhhhh!!!! Sukanya aku...!!! Hahaha...mana taknya...terimbas zaman aku kecik2 dulu. Sampai masa terus dok terconggok depan tv. Sampai kadang2 kene beduk ngan bapak aku sebab tak mandi lagi. Hahaha...haih...kenangan...kenangan...

''STAND BY ME''. Tajuk yg diberi. Tak tau ape yg dicakapkan kat video ni sbb takde subtitle. Tapi aku macam paham. Korang pun paham2 sendiri sudah la. Hehehe...
 
 

Dari clip ni aku rase akan ade yg nangis nanti kalau tengok. Heh...soundtrack pun mcm best je. Huhu~
Nantikannya 2014 nanti. Heh~