Tuesday, November 19, 2013

CPUV PERTAMA DARI NUFFNANG??!!! BETUL KE BOHONG?

Salam semua...
Aku memang tak tau sangat pasal Nuffnang ni. Dan aku tak berapa tau sangat pasal CPUV ni. Tapi dari apa yg aku baca kat entri para blogger yg dah lama dlm bidang blogging ni...CPUV NI ialah sesuatu yg menguntungkan selalu dinantikan oleh para blogger. Banyak entri aku telaah utk dapatkan tips mcm mana nak dapatkan CPUV ni...lama jugak la aku praktikkan apa yg blogger kongsikan...dan hari ni... 19 November 2013, aku log in ke nuffnang. Ntah kenapa tergerak hati nak tgk earnings aku. Pap! Antara caye ngan tak je. Ade satu...??? Adakah...adakah...aku bermimpi? Nampaknya mcm betul2 kejadian bukannya cobaan. Heee....nin dia...

Jeng jeng jeng...hehe...
Ni lah campaign pertama nya. Klik kalau jumpa ad ni oke? hehehe
Alhamdulillah lah. SONY tengah buat promosi akhir tahun ni. Kepada yg suka produk dari Sony, boleh la check schedule roadshow diorang. Ada mcm2 tawaran hebat & freebies. Haaa... Jadi...aku tak berapa pasti nak buat apa dah...cuma sudi-sudikan lah klik2 ye. Nak jugak menabung. Nanti aku belanja jajan. Hehee... Semakin bertambah semangat aku nak terus berblogging. Lagi pulak dah dekat nak masuk kedai sendiri tak lama lagi. Weee....~ lompat bintang...haha...
Terima kasih kat advertiser dan jugak nuffnang!

p/s: maaf ye. agak tersampuk skit dek kegembiraan ni. lalala...



17 comments:

  1. Tahniah atas usaha selama ini!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.. tahniah.. semoga terus murah rezeki.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha..trima kasih..first time dpt..teruja lebih sgt..hehe

      Delete
  3. Tahniahh yeaa! untunglah badan.. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih...untung badan taknak naik2..hehe

      Delete
  4. untunglg dapat cpuv..hehe..lepas ni mesti dapat banyak lagi cpuv berderet-deret..

    sy tekan digi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih...InsyaAllah..amin. moga2 dpt lagi...

      tq sudi klik2..hee

      Delete
    2. untung badan.. saya nya ntah la.. senyap ja.. hahhaha

      Delete
    3. Jgn berhenti berusaha. Sye pun hari2 cuba baiki mana2 yg kurang. InsyaAllah ade rezki tu nnt. Tips2 byk kat blog skang. Blh rujuk.

      Delete
  5. wah!
    tahniah2!!
    MG blum dapat lg .
    nnti bole share tip ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq2...
      Tips? Sye byk bace entri2 dri blogger. Antara tips yg sye ingat...
      - slalu kemaskini survey ka nuffnang
      - pastikn status di nuffnang 'glitterati'
      - cuba hasilkn entri yg menarik
      - yg pnting blogwalking.

      ni je yg sye ingt dn slalu buat.
      hehe.

      Delete
  6. UNTUNGLAH!!!! HEHEHEHEHE :D
    Congrats!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai...baaru satu je Akeyla...huhuh... :D

      Delete