Monday, November 25, 2013

KOLEKSI HASIL KERJA: ILHAM DARI MINAT

Salam sejahtera semua...

Entri kali ni aku nak share minat sebenar aku. Iaitu melukis...dan kat bawah ni adalah antara hasil karya aku. Masa2 lapang yg aku ada selalu aku selitkan dengan melukis. Kadang2 ntah apa2 subjek jadi bahan aku. Orang kata...idea datang tak kena tempat. Time tido pun idea datang. Kan....??

Antara komik2 pendek yg aku hasilkan...


Kepada sesiapa yg suka baca komik2 camni boleh la melawat ke mofude-rizaru . Sambil2 tu komen yg membina amatlah aku harapkan. Untuk baiki mana2 yg aku kurang. Kite ni kadang2 tak sedar kesilapan kat mana sampai la ade yg tegur. Kan?

JOM RAMAI-RAMAI SINGGAH. MEMBACA AMALAN MULIA. BUDI BAHASA BUDAYA KITA. (tetibaa...)