Tuesday, November 19, 2013

AKU TAHU KAMU SEORANG YANG PENYAYANG

Rasanya aku tak perlu nak cerita panjang. Harap sesiapa yg baca entri dapat  luangkan skit je masa korang utk baca kat gambar screenshot yg aku terima dari seorang kawan. Kenangkan sekejap nasib mereka. Selebihnya korang tanya hati masing2 untuk buat keputusan.





Sama2 lah kita hulurkan bantuan. Walau sekecil mana pun sumbangan kita, amatlah besar bagi mereka. Terima kasih kepada yg sudi luangkan masa. Mohon korang kongsikan jugak info ni...sebab AKU TAHU KAMU SEORANG YANG PENYAYANG~ 

p/s: aku terbayang nasib mereka kat sana...*tetiba byk pulak habuk masuk mata ni..huhu*


4 comments:

  1. bagus entri ni.. semangat membela nasib mereka yang memerlukan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku selalu terlupa bila tgh senang. nasib baik ade yg tlg mengingatkan..huhu

      Delete
  2. nice entry bro..harap ada yang sudi membantu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx. Harap semua yg baca entri ni bertindak sewajarnye..
      Lakukan tanggungjwb msing2.. :)

      Delete