Sunday, December 22, 2013

TERIMA KASIH ATAS PEMBERIAN INI!

Salam sejahtera...

ALHAMDULILLAH...rezeki! Haha...pagi tadi sebelum nak gerak ke butik, ade blogwalking kejap. Rata2 ramai yg dapat CPUV baru. Tahniah... . Dalam hati ni terdetik...''orang lain dapat takkan la aku tak dapat?'' Heh...tak sangka...perasaan hati ni betul jugak..(kadang2 je pon...). Baru kejap tadi check...dapat satu dari Nuffnang! Yesssss.....hahaha....sukenye hati ku ini...ecececeh... ni lah dia. Ramai yg dapat sama. Kan3...?

INTI Cycle 1 Degree
Ni yg kedua sepanjang aku berblogging. Tak sia-sia aku menelaah dan praktikkan tips2 dari blogger2 OTAI...usaha ku berbaloi...heh heh heh... Jadi...ringan2 kan jari korang klik ad tu ye...nanti aku do the same. InsyaAllah...(niat di hati nak beli banglo... XD )

p/s: pada waktu entri ini dibuat...senyuman masih sampai ke telinga lagi. Hehehehe....

Sekian, wassalam...