Sunday, December 22, 2013

TERIMA KASIH ATAS PEMBERIAN INI!

Salam sejahtera...

ALHAMDULILLAH...rezeki! Haha...pagi tadi sebelum nak gerak ke butik, ade blogwalking kejap. Rata2 ramai yg dapat CPUV baru. Tahniah... . Dalam hati ni terdetik...''orang lain dapat takkan la aku tak dapat?'' Heh...tak sangka...perasaan hati ni betul jugak..(kadang2 je pon...). Baru kejap tadi check...dapat satu dari Nuffnang! Yesssss.....hahaha....sukenye hati ku ini...ecececeh... ni lah dia. Ramai yg dapat sama. Kan3...?

INTI Cycle 1 Degree
Ni yg kedua sepanjang aku berblogging. Tak sia-sia aku menelaah dan praktikkan tips2 dari blogger2 OTAI...usaha ku berbaloi...heh heh heh... Jadi...ringan2 kan jari korang klik ad tu ye...nanti aku do the same. InsyaAllah...(niat di hati nak beli banglo... XD )

p/s: pada waktu entri ini dibuat...senyuman masih sampai ke telinga lagi. Hehehehe....

Sekian, wassalam...



16 comments:

  1. huhuhu betul :D sama sama!!!
    SEPPP!!!1 HEHEHEHEHE

    ReplyDelete
  2. Tahniah..murah rezeki bloggers Malaysia.. Memberikan semangat utk.terus blogging dgn berkualiti. Salam hr dari pcl. www.nazlee.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. trima kasih PCL...semangat dah ni..heheh..

      Delete
  3. Replies
    1. hm...sye pn bru lagi..ni yg sye buat berdasarkan rujukan dri blogger lain..
      1-status di nuffnang kne 'gliteratti'
      2-letakkan ad mcm yg disuggest oleh nuffnang..
      3-update survey
      4-bykkan trafik kat blog
      5-hantar ticket ke nuffnang

      hmm..ni je la yg slalu sye buat..
      gud luck.. ^^

      Delete
  4. tahniah. hana pown dapat :)

    ReplyDelete
  5. huhuu... tak penah dapat, sedih giler, huh... takpe lar, aku tolong click2 utk kawan2 blogger aku je ler... hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dlu mcm ni la..tgk org dpt tp aku x..tapi akhirnya aku dpt sbb aku blaja dgn tips dri blogger2 lama...berbaloi..usaha itu penting...

      Delete
    2. eh eh aku baru jer check td, ada laarrr heheee, sangkut jugak akhirnya, tp blom credited la... wahhh terharunya aku rasa weee syukur~ XD

      Delete
  6. Assalamualaikum dan salam singgah sini...tahniah yer..semoga terus berusaha..

    ReplyDelete