Thursday, December 05, 2013

SEGMEN PENAJA


Salam Sejahtera...

Sori lah ye...lambat skit nak buat entri. Hari ni cuma nak sampaikan pesanan penaja je. Tak larat nak citer banyak2. Kesihatan pun kureng. Dah demam selsema. Tambah resdung lagi..aduiii~~ =////=''.

Untuk detail korang boleh klik SINI . Dari situ korang boleh belek2 mana2 yg korang nak....aiseh...berterabur ayat org sakit ni. Huhuhuu....

 p/s: TERIMA KASIH kat semua yg dah tinggalkan jejak kat sini. Dah sembuh skit nanti aku balas yea...
Internet pun tak pasang lagi kat opis ni. Takat guna henpon...cuma boleh usha line je la...hehehe....
 HACHOO~!


Sekian, wassalam