Saturday, December 14, 2013

HADIAH UNTUK SI BLOGGER BERTUAH!

Salam sejahtera...

Rasenye belum terlambat lagi kot kalau aku nak buat entri pasal pemenang hadiah daripada aku. Yes...aku sponsor hadiah untuk GA pertama Adriana Syaz. Tahniah aku ucapkan kepada para pemenang. So, ni dia tiga pemenangnya.


Gambar hiasan semata...(c) google. iamge.


1. Mardiah Diana - menang hadiah seutas jam tangan.
2. Syeeda - menang hadiah seutas jam tanga.
3. Athirah - menang sehelai printed t-shirt.

Hadiah2 akan aku poskan ikut pada alamat yg +adrianna syaz bagi. So? Kene lah TUNGGUUU....hehehehe....

Tahniah lagi sekali aku ucapkan kpd yg menang. Yg tak menang bole cuba lain kali...lain GA. ^___^


p/s: aku harap semua akan terus aktif ye. heeeee....



13 comments:

  1. nak hadiah jugakkk hahaha...
    tahniah pemenang :D

    ReplyDelete
  2. Syukur Alhmdulillah...kita menang hadiah seutas jam tangan..Amin...makasi kat sponsor..

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada pemenang.. takde rezeki nak menang.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezki tu ade..cume belum dapat. hehe. nak buat GA habaq mai..buleh sponsor.. :)

      Delete
  4. tahniah buat semua pemenang..alhamdulillah..rezeki mereka..beznyee
    isi tabung nuff sini-transitions

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki dapat t-shirt :) terima kasih untuk sponsor and penganjur giveaway.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama...gud luck utk GA yg siti join...

      Delete
  6. tahniah buat mereka yang menang.. -_-

    ReplyDelete
  7. nak hadiah saje2 bole x agak2 nye? ahahhahaha

    ReplyDelete