Sunday, December 08, 2013

BUKAN DEMAM BIASA!

Salam sejahtera...
 
Akhirnya...aku dah mula sihat. Alhamdulillah...cuma batuk2 lagi yg belum hilang. Semalam dah mula blogwalking balik. Banyak betul yg dah singgah...maunye tak, dah dua hari tak cek. Aku nak kena jalan pelan2 la. Kot ade yg termiss plak. Andai ade...jangan mara ye. Mohon bagitau aku. Akan ku coba menjalaninya. Ehh???.....

Ok. Now aku nak share keterujaan, kegembiraan, ke-excited-an..(woi woi...jahanam bahasa woi...hehe). Hari ni...dengan secara rasminya kedai ku dah pasang signboard! Yeaaahhh.....sukenye aku...dan ahli majlis yg lainnye. Wah...cam tak caye je bila aku tatapinya. Ramai yg akan nampak design aku ni kat serata ceruk laman sosial se-Malaysia. Wiwiwiwiwi....AIH..agaknye aku demam sebab TAK SABAR nak tengok signboard ni naik...KOT...hehehehe.....

Kepada kengkawan yg nak jalan2 tengok kedai...marilah. 

Butik Bifa's Collezion...signboard yg direka oleh aku. ececeh...
 
Beralamat di
25-1 Jalan Tasik Utama 8, Medan Niaga Tasik Damai,
Lakefields Sg Besi, KL.

Dekant ngan stesen LRT Sg Besi. Mai la singgah jalan2. Tengok2...kalo haus tu bole minum coolblog. Sendiri bayar. Ekekekeke.... . Sesape yg suka shopping online bole la try singgah website Bifas Collezion. Atau boleh check blog Bifa's Vendor. Kat sini ada macam2 pilihan fesyen dari peniaga2 online yg ada letak produk diorang kat butik ni.... ^^

Okeh lah...nak cite panjang kang boring lak. Senang cite, klik2 je. Heheee.....

Sekian, wassalam...


No comments:

Post a Comment