Monday, December 23, 2013

DARI MANA DAN MACAM MANA???

Tengah godek2 image galery kat phone..tetiba jumpa ni. Ehh...? Camne boleh ade kat sini? Macam mana nak delete? Aku dah belek habis dah asal usul imej2 ni. Tapi tak jugak bertemu. Adui...jadi, kepada yg tau silalah tunjukkan aku jalan yg benar...nak delete and maybe taknak bagi benda ni masuk balik dlm memori phone aku...


Semua ni dtg dari blog? hmm....


Sape2 yg terer tu tlg lah ye...nnt aku belanja jajan. Hehehehhee...

Segala usaha murni korang aku dulukan dengan terima kasih...

Sekian, wassalam..

 

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sebab awak guna email log in blog utk log in android. sebab tu dia dah sync semua data yg datangnya dari email tersebut ke dlm mobile awak. sy tak pasti boleh delete ke tak. try tanyer pakcik google.. hehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. camtu ke? nak delete je yg tak tau mcm mana...so kene cari tok guru la ni..huhuhu

      Delete
  3. Rietta pown xpndai..klu menurut gee, kna tukar lah yea, akaun android guna yg laen....

    ReplyDelete
  4. wah... tak pernah jadi lg cmnih, sbb data sync la tu kot, aku tak penah enable data sync kat android...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pakai je android..tapi tau yg basic2 je..ape dia ckp aku yes kan je. hahaha

      Delete