Tuesday, December 17, 2013

BILA DAH KERJA DALAM BUTIK...

Salam sejahtera...

Dah 17 hari aku dok dalam butik nih. Dah macam2 benda aku buat. Dah agak terer ngan nama2 & jenis2 pakaian untuk ladies ni. Sebelum ni cuma tau t-shirt, kemeja ngan jeans je...skang dah tau..ada mermaid skirt, maxi dress, itu ini la...macam2 lah. Nak ukur tang mana pun dah tau. Hehehe...

Dalam tempoh 17 hari ni aku agak kelam-kabut jugakla. Sampai nak update entri pun tak sempat. Ni kan pulak nak blogwalking. Mana yg sempat je la eh. Sorii.... InsyaAllah bila dah steady skit nanti, dengan dah pasang line internet, boleh la aku blogwalking sambil buat keje. a.k.a NGULA. hehehehe....

Ni ada skit selingan dikala aku nak promot produk2 dalam kedai...hehe..APTB...

Saje test2 spek.
 
Yg ni saje nak meroyan buang masa kejap. Hahahaha...
 Finally, dah boleh bawak skit ngan DUTY yg nak kena buat hari2. Dah terer sok...pejam mata je, setel semua. Hehehe...

Sekian, wassalam...

p/s: jgn sampai mimpi ngeri plak. haaahahahaha...



10 comments:

  1. rayban ori ke tu? nakkk!! ahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...gred ok2 je...harga dari rm 15 ke rm 20...tak termasuk kos pos. Heee... nak?

      Delete
    2. ok laa tu kan harga...up gambar bebanyak lagi, ika pilih..mana berkenan ika beritahu ok? ihiks

      Delete
    3. Okei...skang tgh offer smpi ujung bln ni..tggu esok sye update. Hehe

      Delete
  2. waa dah kurang dah masalah malu2 kucing ko, bleh letak pic selfie kat blog... aku ni pun takde confidence nak letak pic selfie aku kat blog hahaha~ X3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm...bila dlm keadaan cmni mmg tepaksa buang rasa malu. Dah 17 hari aku serve custmer...dh kurang skit la. Still ada cuma kurang. Hehe...
      toksah memalu la..tak kenal maka tak centa gitu..mhahah

      Delete
  3. nak rayban free boleyy? hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nk free bole je..meh sggh butik. Free pouch dia la. Hehee

      Delete
  4. nie butik siapa..siap ha..sempat berposing..hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni butik org..cume under new mngment...kire lbih kurang sme la tu ... posing2 tu wajib..nk tarik custmer...

      Delete