Tuesday, December 17, 2013

BILA DAH KERJA DALAM BUTIK...

Salam sejahtera...

Dah 17 hari aku dok dalam butik nih. Dah macam2 benda aku buat. Dah agak terer ngan nama2 & jenis2 pakaian untuk ladies ni. Sebelum ni cuma tau t-shirt, kemeja ngan jeans je...skang dah tau..ada mermaid skirt, maxi dress, itu ini la...macam2 lah. Nak ukur tang mana pun dah tau. Hehehe...

Dalam tempoh 17 hari ni aku agak kelam-kabut jugakla. Sampai nak update entri pun tak sempat. Ni kan pulak nak blogwalking. Mana yg sempat je la eh. Sorii.... InsyaAllah bila dah steady skit nanti, dengan dah pasang line internet, boleh la aku blogwalking sambil buat keje. a.k.a NGULA. hehehehe....

Ni ada skit selingan dikala aku nak promot produk2 dalam kedai...hehe..APTB...

Saje test2 spek.
 
Yg ni saje nak meroyan buang masa kejap. Hahahaha...
 Finally, dah boleh bawak skit ngan DUTY yg nak kena buat hari2. Dah terer sok...pejam mata je, setel semua. Hehehe...

Sekian, wassalam...

p/s: jgn sampai mimpi ngeri plak. haaahahahaha...