Tuesday, October 29, 2013

LOVE BITE DI KAKI????!!!!

Nak dijadikan cerite...satu hari aku baru nak masuk tidur. Sambil nak layan youtube jap bagi ngantuk. Aku baring la meniarap. Tetiba member tegur sambil jarinya menuding ke arah kaki aku. Aku bangun dan terus je check tengok. Ade kesan lebam kat pelipat...
Lebih kurang camni la. Aku pelik gak. Mana datang ntah. Kalo nak kata aku ade terhantuk kaki kat mana2...tak pulak rase sakit. Seraya itu...member aku berkata...''aku rase ade ''orang'' cium kaki ko tu kot...'' ????????? What?....
Aku tak paham sangat dan tak pulak nak percaya benda2 ni suma. Lalu bertanya aku kat sorang lagi member. Jawapannya pun sama. Katanya ade yg buat ''LOVE BITE'' kat ko. Kesan lebam tu adalah efek khas dari makhluk yg macam ni kot... Hmmm...nak caye ke tak? Terpulang. Aku buat tak paham je dah la.

Padahal...kat tempat kerja aku tanya lagi kat staf. Dia pun jawap yang sama. Eee....geli kau...LOVE BITE kat kaki...??? Hehehehe...ntah la. Ape pun...asalkan tak memudaratkan aku dah la...ALHAMDULILLAH...

2 comments:

  1. bahaya tu.. nyamuk gigit kot.. ataupun masa tengah tidur kaki tersepak bucu katil.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. besau duit syiling lebamnya...nyamuk afrika la kot.hahaha...tidur atas tilam kat lantai je..katil takde..nnt guling2 jatuh lak.hehehe...

      Delete