Thursday, October 17, 2013

Aku pun nak pakai moto BESAR tapi...

Korang perasan tak skang ni ramai yang dah pakai motor-motor besau? Kadang-kadang sampai ada group lalu kat highway tu. Bedesup je laju. Bunyi? Pehh!! Takyah cakap la. Power gilerr...!! Teruja betul aku. Lalu aku pun pasang angan-angan untuk memiliki sebiji... Gila kau...semart kot kalo dapat sebijik!
Macam-macam ade. Harga aku tak tau la. Tapi kalo tengok dah ramai yang pakai...mungkin aku pun mampu kot...hhahahaha....(terlebih berangan) Tapi tu lah...aku banyak kali gak terpikir kalau aku dapat beli sebijik. Mcam mana la agaknye kan???
Aku ni dah la kurus. Rasenye...berat sebijik motor je 2, 3 kali ganda berat aku. Mungkin 4, 5 kali ganda!? Haaa...tu pun aku terpikir gak. Macam mana kalo tetiba motor tumbang? Larat ke aku nak angkat? Atau masa berenti kat lampu trafik, tongkat kaki tetiba jatuh? Motor atas orang la plak nanti...haih...

Tapi...yang paling tak boleh blah...ada kebarangkalian aku boleh buat Superman dengan moto ni... Oh tidak...mana mungkin...tapi...ada kemungkinan gak kan??
Terima kasih la kat kawan2 yang telah berimaginasi tahap ni untuk menyedarkan aku. Hahahha...ade skit touching...tapi...memang tak dapat bayangkan kalau ianya betul-betul kejadian...hehe.

p/s: bagi skit tips nak gemok. Makan tak berpantang, siap minum susu mahal lagi. Tapi...macam tu aje ha. Kepingan papan lapis...tapi...Alhamdulillah lah...aku tetap sihat. Heh...