Thursday, October 24, 2013

Aku di'usha' oleh...

Aku bukannya ensem. Tak pulak jambu mcm kpop. Aku biase2 je. Kulit berjeragat berkawah kesan jerawat tinggalan sejarah muda-mudi. Badan pun keping macam playwood. Mungkin ade daya penarik kot...? Hahahaha..(terperasaan lebih lak)
Tapi yang tak syok nya...aku telah dijeling digoda oleh...sepasang mak nyah!! Oh Nooo!!!!
Siap kena gelak dek staf aku tadi. Hadoi...nyampah taw~...bwahahaha...bukan nak kutuk tapi badan beso cam giant. Macam big show. Aduuu...mimpi ngeri la aku!
Haih...sabo je la. Nasib baik aku paham situasi diorang ni. Takde la aku nak melenting sesuka hati. Just buat 'dono' je la. 

p/s: aku pun pernah ade kawan yang macam ni masa belajar dulu. Dah tau 'perangai' jenis diorang ni. Jadi aku boleh terima. Yang tak bolehnya bila aku dingurati. Waduh2...kok gitu. LOL!

2 comments:

  1. bahaya tu.. kena kuatkan hati dan iman.. mak nyah sekarang cantik melebihi wanita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes...pernah jumpa. Nampak memang sebijik pompuan. Cutting suma cun. Cuma bila dh dekat dgr suara...oh my god. Cpt2 toleh tempat lain. Hahaha

      Delete