Sunday, October 20, 2013

Aku mahu gemuk, tapi...

Terkadang aku terasa diri ini amat janggal apabila berada di kalangan...ewah...tersekema la plak. Haha...
Mase aku kecik dulu...badan aku berisi. Apatah lagi adik-adik yang lain pun boleh tahan la besaunye. Tapi bila meningkat dewase ni...rasenye macam makin mengecut plak dah. Tah ke mane perginye lemak2 kat badan ni. Haih...

Nak kata aku berdiet...hm..semua jenis lauk aku bedal. Semua ulam aku ragut...mcm kambing la plak dah. Hahaha...tapi...berat badan tak naik2 gak. Susu yg mahal pun dah minum. Ape ke namenye ntah..Why? Why? Why...???? Sampai ade yg tanye bila nampak aku makan banyak "ko ade belaan ke?" *slap in the face!* Duh....kuangjaaqqq...hahaha....


Bukan ape...kurus sangat ni takut jadi camni....>>>>>

....atau mungkin boleh jadi macam ni...(imaginasi tahap gaban!)

Hhahaha...haih~ aku dah berusaha lebih dah. Dah ramai yang suruh aku makan itu ini. Kononnya nak bagi gemuk. Terima kasih yang penah bantu...walaupun tak gak besau2...takpe. Yang penting aku sihat2 je....(dalam hati ni Tuhan je yang tau...)

P/s: ade tips sihat nak tambah berat badan?? Atau...memang aku kena berubat kampung..? Kot kot la ade...hehehe...