Saturday, August 31, 2013

Sapa letak tangga kat sini ni..???

Dulu...satu level je. Nak bergerak pun tak perlukan kudrat sangat. Sekarang...begitu banyak tenaga aku gunakan untuk ke sana sini. Tambah pulak benda ni. Setiap hari nak kena naik turun..turun naik..berhenti kat tengah2. Fuuu....~ hari2 nak kene exercise...tapi...badan tak bamyak lemak nak bako...bis...ape nak bako ni???

Tiap hari bila balik keje...kaki ni macam nk mintak diurut je haa...waduh2...capek pak...huhu.... tapi takpela...awal2 ni memang terasa sakitnye...bila dh lame nanti badan ni dah biase...ade imunisasi nye tersendiri. Heheee....

Eehhh....jam dah kul 12 tengahari??? Dah nak kne bersiap ni...siap2 nak exercise...hehe...

P/s: jangan sampai mase nanti mintak mc...heh~