Saturday, August 10, 2013

Akhirnya!!!

Sejak bertahun lamenye aku lalu jalan ni...baru hari ni aku berjaya amik gambarnye. Gunung batu kapur... rasenye tak sampai tahap gunung pun...maybe tahap bukit je kot...hahaha... dalam perjalanan nak beli musang king kat pekan karak. Dah lama aku cadang nak amik gambar..cuma dulu takde henpon yang ada kamera....bila dah ada...tak lalu jalan ni. Nah...skang aku persembahkan keindahan alam kat kampung aku melalui lensa kamera henpon jenama Samsang S3 Minion. Hehehe...
 

p/s: nilai musang king tak setinggi nilai keindahan alam ciptaan Tuhan....