Monday, August 19, 2013

BIRU,PUTIH & HIJAU

Warna-warna ape ni? Baju? Biskut raye? Kereta jiran sebelah rumah? ....haa...its VICKS! Pernah dengar tak nama ni? Vicks; adalah ubat sapu yang membantu melegakan hidung sumbat, batuk & sakit2 otot sebab demam...dan mungkin untuk sakit2 lain. Ikut kreativiti anda...tapi sila JAUHI DARI JANGKAUAN KANAK-KANAK KECIK!
Benda ni la yang aku guna skang...dengan kerap! Batuk yang berlarutan ditambah pulak dengan selsema. Nak kerja pun rimas! Huuu.... ada staf yang mulanya sihat...hari ni datang jumpa aku lalu berkata "abang, u punya virus saya sudah kena la." (Dia nepali..so tatabahasa kantoi.)...err...aku pun kantoi gak tatabahasa...hahaaa...So...aku kene amik mc la ni utk elakkan jangkitan virus kat orang lain...heheee....(evil laugh)...
P/s: just take care of your health!

No comments:

Post a Comment