Friday, August 09, 2013

Bila bawak anak buah shopping raya...

Kejadian ni berlaku pada 7/8/2013...jam 10:30 pagi...di sebuah kedai pakaian di Bentong...

Gelagat kanak-kanak camni la....ajak pegi shopping boleh pulak dia main cak cak. Haih~
Seronok sangat dia jumpa cermin. Kata maknya...''dia memang camtu kalo jumpa cermin...''
 Dah puas suruh beredar...akhirnya tergerak jugak dia nak pegi jauh dari cermin tu. Tapi...datang pulak kakak dia...langsung melambai reflection kat cermin tu...haih...dengan kakak skali pulak boleh melayan...adoi...orang nak cepat la..nanti lambat balik lambat nak buat persiapan...esoknya nak raya...hadoiii....


p/s: bagi ada anak2 yang lincah dan memang tak reti dok diam...sila awasi mereka...kalo dah main sorok2 kat celah2 baju yang banyak....kita sendiri pun susah nak jumpa...hm hm...