Tuesday, May 21, 2013

Tertinggal la pulak...!!!

Pagi ni, 21 may...aku bangun macam biasa. Bersiap-siap nak ke tmpat kerja. Aku keluar rumah jam 7:45 pagi. Aku msti sampai sebelum jamp lapan. Alhaldulillah...jalan tak sesak awl pagi ni. Sebabkan aku rasa masih awl lagi, aku tak pecut moto nak cepat sampai. Sesampainya aku sampai, aku raba kunci yang tergantung di seluar. "ALAMAKKKKK!!!!" kunci kedai terlupa la pulakkk!!!!!!! Memang bengang gila time tu. Ape taknye kalau masa dah tinggal 6 minit sebelum waktu kerja. Staf2 lain dah tunjuk muka kelat. Dengan pantas aku balik nak ambik kunci...penyudahnya...aku lambat masuk 7 minit. Nasib baik la rumah aku pun tak jauh mana dari tempat kerja. Haih....