Thursday, May 16, 2013

Shit happends!

Cakap English nye macam tu la.  Dalam bahasa melayunye 'malang tak berbau'. Mana-mana boleh berlaku kemalangan. Kecil ke besar. Di tempat tidur yang dirasakan selamat pun boleh berlaku. Nah! Malam tadi aku dah saksikan sendiri. Nampak cedera kecil, tapi kena 19 jahitan. Sedikit isi perlu dibuang. Bagi mangsa dirasakan tak teruk, tapi bagi aku yang memang ngeri tengok benda-benda macam tu, dengan pantas aku toleh. Seram je tengok isi  darah melimpah keluar tak berhenti. Eee.... so, peringatan bagi semua dan aku juga, hati-hati ketika nak tidur..'Shit happend!' Herr....