Wednesday, May 15, 2013

Potong gaji aku, aku potong kepala kau!

Kalau barang tu hilang, mintak la pada orang yg hilangkan. Kenapa mesti orang yg tak terlibat kena bayar ganti rugi jugak? Bukan mahal mana pun..setakat 300 je pun. Gaji kau dah cecah 4000 tapi kedekut nak mampus. Sebelum beli yg baru, kenapa tak mintak persetujuan dulu? Ni bila dah beli pakai duit sendiri, kai mintak pulak kat aku?! Jangan harap la...aku takkan bagi. Takkan aku nak bertanggungjawab atas kesalahan orang lain?! Puiiih!!