Saturday, May 18, 2013

Dah nak berak baru nak buat jamban?

Aku selalu terkena ngan ayat ni. Terutama dari bapak aku. Hari ni aku pulak yang cakap kat staff aku. Tapi malangnya dia tak faham langsung. Maklumla, bukan melayu. Mana aku tak bengang, mintak aku orderkan barang yang dah habis. Ok lah. Tak apa la. Tapi bila dia cakap nak urgent, aku hangin la. Bukan nya barang tu akan dihantar cepat. Tak kira la aku remark besar2 perkataan "Urgent" pun takkan cepat hantar punya. Lagi pulak aku dah pesan dari dulu, pastikan order sebelum barang habis. Memang tak paham bahasa.!