Wednesday, May 15, 2013

DAYA TAHAN MELAWAN MENGANTUK

Salam sejahtera...
Tentu korang pernah mengikuti ceramah kan? Tak kira la ceramah apa pun. Baru-baru ni aku ada turut serta dalam ceramah motivasi nak kawin. <3 Orang cakap kalau dapat penceramah yang 'ok' maka korang boleh bertahan lama mendengar. Tapi kalau dapat yang orang cakap 'slow'...alamatnya korang akan cepat dibuai mimpi. Cara nak mengatasi? Ada yang makan gula-gula, asam, minum air...dan bagi yang memang tak ada ilmu kebal tu, maka berdengkur lah dia. Hehehe...