Monday, July 15, 2013

Robot besar. Gempak!

Semalam aku gi tengok Pacific Rim. Masa memula trailer filem ni keluar aku cukup teruja. Aku memang suka dengan robot...atau apa2 yg mechanical. Senang cakap citer sci-fi memang jadi kegemaran aku.
Start2 je dah ada action. Battle antara robot gergasi dengan raksasa. Memang aku tak kelip mata la. Aku perati setiap pergerakan robot tu. Boleh dikatan aku teliti sendi2 yg ada...hahaa...
Jujur aku cakap...aku semacam tak layan pun jalan cerite...asik nak tengok robot gergasi tu beraksi..hehee... lagipun filem ni mengingatkan aku kat filem robot seakan mcm ni. Robot Jox..tahun 1989 kalo tak silap. Haa...penah tengok tak? Tak penah? Google je. Takpun cari kat youtube..ade full movie.
Anyway...ewah..bagi aku..Pacific Rim jadi salah satu movie wajib jdi koleksi aku. Berbaloi aku mc semalam...hahaha...

No comments:

Post a Comment