Monday, July 29, 2013

Macam2 ada...

Banyaknye...tapi kosong je la...dan ni bulan koleksi aku ye...cuma nak tunjuk je betapa bertuahnye kanak2 time raye skang ni. Time aku dulu...bagi 'bogel' je. Skang macam2 design ade. Lawa...
         Walaupun isinye tak banyak takpe...janji boleh simpan sampul untuk tahun depan. Bagi kat mak ayah simpan. Tahun depan boleh guna untuk bagi kat budak2 lain. Hahahaaaa....

p/s: bila bagi dalam sampul, budak2 terus intai nilai dalam tu...dan berkatalah beliau, "ala singgit je..". Ape rase korang time tu? Hehehe