Wednesday, July 31, 2013

Finding Nemo

Salah satu filem dari Pixar Animation Studios yang menjadi kegemaran aku. Tengok banyak kali pun tak bosan. Finding Nemo. Kepada yang dah tengok tu mesti boleh nampak kesungguhan produksi ni. Tengok je la view dalam laut. Memang terbaik! Jalan cerita yang tak bosan...(bagi aku la)...dan ade gak lawak2 ringan yang senang aku nak paham...dan...dan...macam2 lagi la. Pendek kata semuanya best!
   Dan hari ni aku tengok lagi filem ni. Ntah kali keberapa pun aku tak tau...yang belum penah tengok tu...silakan tengok ye. Memang sangat best. Best...sangat2...hahaha....

p/s: tengok sampai lupa nak tengok jam. tau2 nak dekat buka dah...*start motor...JOM ke bazar!!