Monday, November 09, 2015

PELUPA? NYANYUK? LALAI?

Pelupa ke dah nyanyuk? Persoalan yg aku sedang tanya
pada diri sendiri. Kenapa? Hmm....begini ceritanya. Sejak akhir-akhir ni aku selalu terlupa nak buat sesuatu yg aku dah plan atau dah janji nak buat. Paling lama aku lupa sampai
hampir 5 bulan. Aku teringat balik bila terjumpa benda yg sepatutnya aku setelkan 5 bulan lepas. Amboi! Hahahaha...

So, adakah itu dikira pelupa? Nyanyuk? Atau sebenarnya lalai?

Jadi, dengan saranan kawan aku cuba praktikkan MENCATIT perkara-perkara yg nk dilakukan. Ala...org putih kata "TO DO LIST". Diharapkan dengan cara ni aku tak lagi terlupa atau sebenarnya buat-buat lupa. Hahaha...

Kadang-kadang risau jugak. Yela...aku muda lagi untuk NYANYUK!!!....

P/s: kalau ada tips atau pendapat sila nyatakan.

No comments:

Post a Comment