Monday, November 23, 2015

BORUTO: NARUTO THE MOVIE. MENYESALNYA AKU...

Salam sejahtera,

Rasanya ni la first time aku tengok movie anime kat panggung. Eh jap...kali kedua. Yang first adalah Crayon Shin Chan la. Hehehe. Ok ok...

Nak cakap sikit pasal movie Naruto yang baru ni. Entah kenapa tergerak hati pulak nak pergi tengok. Movie-movie yang lain aku cuma beli DVD je... . Aku ringkaskan je lah ye.

Awal-awal cerita dah ada aksi. Kemudian pertengahan perjalanan cerita ni diperlahankan sikit sebab nak menyampaikan mesej utama dalam movie kali ni. Bila dah sampai kemuncaknya, semasa babak Sasuke & Naruto bergabung nak lawan Lord...apa ntah tu...meremang buku roma aku keterujaan. Hahaha...rasanya tak berkelip mata aku. Tu diaa over nya....

Endingnya jugak awesome! Aku boleh nampak apa yang cuba disampaikan dalam movie ni. Hubungan kekeluargaan. Selebihnya korang yang dah tengok tau apa yang nak disampaikan. Yang belum tengok baik pergi cepat kalau taknak menyesal. Macam pakcik dan makcik tadi. Menyesalnya aku tengok movie ni lambat2...


P/s: muzik latar movie ni menambahkan lagi keterujaan aku menonton. Haha.

No comments:

Post a Comment