Friday, June 21, 2013

Terkena sudah..

Pagi ni aku dengan tak sengaja dah terminum susu coklat yg dah rosak. Rasenye...sampai waktu ni terasa nak muntah lagi. Walaupn dh banyak sarpan yang aku muntahkan tadi.
Susu tu belum pun expired lg. Tapi yg mnyebabkan ianya rosak bila dah lama tetdedah dengan suhu panas. Maknenye susu tu dah ditinggalkn di luar peti sejuk, dan ada yang  sengal masukkan semula ke chiller tu. Aku la yg jadi mangsa...urrrh~~....
Sampai sekarang mulut dan tekat rasa semacam je. Asik nak muntah je ni. Jadi kat sini aku nak berpesan...sebelum minum susu yg dbeli sejuk, pastikan check betul-betul...dan jangan gelojoh... pengajaran buat diriku...huhuu....