Thursday, June 06, 2013

Sakit kepala weh!

Bila dah terlalu asyik dengan melukis sampai tak sedar dah gelap. Bercahayakan sinaran UV dari monitor komputer je. No wonder la makin terasa sakit kepala ni. Adeiii~ tengah ada mood untuk melukis ni baik aku siapkan cepat sebelum boring. Kang mula la asik nak main DOTA je...dan masenye dh pun tiba...hahahaha~
Selamat bermain DOTA la pulak ya..^A^]lllv
...Lepas ni aku akan on dulu lampu bilik bila nak melukis...AWAS! Pancaran terus dari monitor ke mata membahayakan kesihatan. Dari segi apa tu aku takpasti...pegi research ye~ daaa....~

Korang nak kenal aku lebih lanjut pegi ke sini.
Atau yang nak baju T yang unik klik sini .

-End-