Monday, June 10, 2013

Ada apa dengan TERUNG???

Selain jadi bahan masakan dalam kari, goreng sambal, pajeri...aku baru tau terung juga boleh jadi medium penyerap bau... . Dah brape tahun aku hidup baru sekarang aku tau. Haa.... memula ambik terung panjang yang dah rosak supaya tak rugi. Belah memanjang (jangan sampai putus). Then gantung je kat tempat yg berbau..semoga bau itu akan hilang. Selamat mencube...
(Aku pun nak try jugak la..)