Friday, August 14, 2015

MUDAHNYA DENGAN SHOPEE!

Salam sejahtera,

Rasanya dah banyak cara peniaga nak jual produk secara online sekarang ni. Daripada Insta sampai la ke Fesbuk. Terbaru, aku jumpa Shopee .

Ni la rupe kedai online aku.

Antara barang yang dijual. Yes...produk seni. Hehehe

Nak kata jumpa tu tak jugak. Kawan rekemen. Hehehe...
Satu aplikasi jual beli di henpon je. Bagi aku ianya simple je. So far OK je. Nak guna senang je. Just download dan install. Then macam biasa la. Browse item yang nak dicari dan follow je step yang diberi. Dan cara pembayaran pun boleh guna online bank in atau melalui ATM.

Aku start daftar bulan Jun, tapi baru start jual penghujung Julai. Yelah, nak siapkan produk dulu kan. Nak tau apa yang aku jual boleh check kat Rizal Art Booth. Kalau tak kena dengan citarasa, share la bagi kawan kawan yang suka tau. Orang kata jangan makan sorang. Eh....ape kaitan ntah. Hahaha

Kesimpulannye, beli atau share. Yang pasti kene try baru boleh komen. Hehehehe...

P/s: Minggu pertama mula beroperasi dah dapat sikit jualan. Alhamdulillah...


Sekian.



No comments:

Post a Comment