Sunday, August 23, 2015

MERIAH LA SABAH!

Salam sejahtera,

Entri ni sekadar nak berkongsi kegembiraan aku dikala orang lain gembira. Pasal apa? Tengok gambar dulu.

Cikgu Kwok namanya. Penolong Pentadbir sekolah.

Kami dah dapat baju!

Tayang sikit side sini.
Ok...tu lah dia. Baju baju tu hasil karya aku dan partner. Doodle yang aku hasilkan sebelum ni diorang mintak tambah sikit kat lengan tu. Tadaaa!!! Jadi la baju group aka baju kelas. Lawa tak? Ihiks!

Jauh perjalanan artwork aku ni. Ke Sabah tu weh. Banyak pulak tu kuantitinye. Alhamdulillah! Wakil dari student2 ni bagitau kawan2 dia tak sabarr nak pakai baju. So bila dah dapat tadi masing2 teruja. Alhamdulilla diorang puash hati. Sampaikan kelas sebelah pun jeles. Hehehehehe....

Berminat boleh terus inbox ke www.facebook.com/triglobeartstudio .


Sekian saja coretan mini ni. Hehehehehe


p/s: tengok baju diorang aku pulak teringin nak satu. Tunggu kawan2. Hehehehhe