Wednesday, June 03, 2015

GARA-GARA BUKU, KELUAR TV.

Salam Sejahtera,

Pada petang Jumaat lepas aku dapat call dari Perbadanan Kota Buku. Mereka nak review BUKU MEWARNA aku yang baru release baru-baru ni bersempena Pesta Floria di Putrajaya. Maka bermula la perjalanan ku...ewah!

Mula-mula potong rambut bagi emsem.
  
Sebelum on air. Still berlagak konon-konon tak gementar.
 
Bila dah on air...hambekk...
Muka kontrol neves. Takleh blah!
 
Sesudah sesi review...happy je.
Buku mewarna berada di booth ni. DELUQIES. Dalam ART & CRAFT PAVILLION
Lepas tu aku beredar ke tempat lain sebab ada event. Sepanjang perjalanan tu aku tersenyum je. Macam tak percaya je keluar TV. Tambahan pulak kebetulan tergerak hati nak pakai t-shirt studio aku. Alhamdulillah...ada perkembangan yang baik selepas dari kisah ini.


P/s: gambar masa aku on air tu sumbangan dari kawan dan customer yang secara tak sengaja menonton TV1 time tu. Masing masing wasap gambo aku tu. Bahahaha...maluuuu....ape pun tq!




No comments:

Post a Comment