Wednesday, August 20, 2014

Tak Menang Tangan!

Dulu, bila siap je bengkel ni tak pernah terfikir pun akan jadi macam ni. Bengkel siap sebelum Ramadhan. Sekarang dah Syawal. Alhamdulillah rezeki masih memenuhi periuk nasik aku & partner. Sampai tak menang tangan nak siapkan tempahan. Kerjanya memang penat tapi...sangat seronok. Ape tak nya, benda yg dibuat terhasil dari imaginasi & impian...eceh! So, kena usaha lagi sampai dapat tender ribu riban! Haa...pasang dulu angan-angan...kerana angan-angan boleh jadi kenyataan! Aku dah mengalaminya!


I love pink!
                                            
List order. Tulis dalam diari je ha..

 Jom support local biz! www.facebook.com/triglobeartstudio