Tuesday, May 20, 2014

SUKA HATI ATAU HATI SUKA?

Salam sejahtera...

Senang je nak cerita. Seseorang yang aku dah lama follow telah sempat wish birthday kat aku baru2 ni...wehuuu... . Beliau bukanlah orang kenamaan atau berpangkat. Beliau cuma orang biasa saja yang punya keluarga dan juga peminat yg ramai. Aku suka pada bahan atau info yg beliau kongsikan. Cara penyampaian yg bersahaja & kekadang tu boleh tergelak sorang2. Hehe.
Mungkin kebetulan saja beliau ternampak notification tu. Tapi...ade aku kesah. Bukan senang nak dapat. Hahaa... . Tambahan pulak aku cuma insan kerdil yg tak popular mana pun. Ibarat serpihan kaca di longgokan berlian. Halamakkk!! Hahahaha...

Nampak tak kegembiraannya di situ?
Ape pun terima kasih lah kepada beliau kerana ternampak notification birthday aku tu. Nak tau siapakah beliau? Haaa...

p/s: sekadar berkongsi. tak ada pun terniat nak mengangkat sesorang itu lebih tinggi darjatnya dari yg Esa. 

------------------------------------------->belum bagitau sape ye? Nantilah aku bagi tau...tunggu....


No comments:

Post a Comment