Tuesday, February 11, 2014

UJI KESABARAN ANDA!

Salam sejahtera....

Aku rase ramai yg tengah main game android Flappy Bird kan? So? Berapa rekod korang? Berapa lama korang ambil nak pecahkan rekod atau nak capai rekod tertinggi yg boleh? Hahaha...mesti ramai yg geram kan?
Aku pun ape kurangnye. First try dapat 1. Dua tiga kali dapat 2. Berkali-kali dapat tekanan darah tinggi. Hahaha... . Yelah. Biasanya game ada 'life' a.k.a peluang lagi. Mcm Candy Crush kan ada lima. Tapi yg ni tak ada. Sekali kau langgar GAME OVER! Hangin je. Bila ade member upload screenshot rekod diorang...pergh! Hebat kau. Sampai 100++. Memang tinggi tahap kesabaran dia. Aku? Hm....
 
Ni tahap tertinggi aku. Heh~
 Ape pun...game ni memang nak menguji tahap kesabaran player. Nak uji momentum sentuhan jari masa nak bagi burung tu terbang. Terlajak perahu boleh undur, terlajak tap GAME OVER!. Hehehe...
Kepada yg belum main, pinjam2 la kat kawan2 yg dah download sebab rasanya kat playstore dah tak ada game ni. Hehehehe...GOOD LUCK!

P/s: bahasa yg aku guna sangat rojak pasar. Sila jgn guna utk kegunaan rasmi. Dan harap2 ada yg faham. Hehehhe....

5 comments:

  1. tak pernah main game ni...nampak cam best jek..

    ReplyDelete
  2. xpernh main lg., cm ssh jer., xnk la ku main., sbb aku xckup kesabaran., haha

    ReplyDelete
  3. urgghhh memang stress main benda ni!! kalau ada life, boleh tahan g. ni takde langsung -0-

    ReplyDelete
  4. oh dah lama aku tak main mobile games...

    ReplyDelete
  5. dah takde? baru nak test. ces.

    ReplyDelete