Monday, February 03, 2014

AKU KEMBALI!

Salam sejahtera...

Lama betul aku menghilang dari berblogging. Heh~ Hari ni buat kemunculan semula dengan menyertai GA. 
Sori sangat2 kepada rakan2 blogger lain yg singgah ke blog aku ni, tapi aku tak balas kunjungan. Huhuhu T^T...

Sejak dah mula jaga butik a.k.a bekerja sendiri ni jadual agak kucar kacir. Yelah...siang nak melayan custmoer yg berkunjung ke butik. Malam...melayan customer online pulak. Haih~ Terasa jauh je dengan komputer ni. ON sebab nak buat report sale dengan design iklan je. Tu pun tak sempat nak buat benda lain.
Lagi2 aku dah tak punya masa nak melukis dengan kerap. Aku tak boleh nak buat 2 kerja dalam satu masa. Kalau nak melukis, kena melukis je. Takleh buat benda lain. Kang entah ape2 jadi. Mood pun mula hilang...lalu terus aja ke perbaringan...hahaha....

Doodle luahan hati~ huhuuhu

Komik pendek yg over. Hehehe...

Alhamdulillah...sekarang macam dah ok skit...kot. Hehe. Ada la skit masa nak update blog walaupun entry yg ntah apa2. Hahaha...

p/s: sedikit cemburu dengan orang yg multitasking ni. huh~



6 comments:

  1. hahaha over betul! takpa takpa... drawing tablet ngan pen tablet tu paham punye ler ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...dalam berkarya ni kena la over skit..org putih ckp ''think outside the window'' eh??? haha

      Delete
  2. Terbayang-bayang je computer tu cakap guna bahasa robot.. hehe >.< welkam back en.rizal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..itulah dia kuasa IMAGINASI...hehe..thx Gee..

      Delete