Thursday, February 06, 2014

BUKAN SELALU PUN...

Salam sejahtera...


Masa sekolah dulu suka betul bila sampai masa nak bergambar untuk majalah sekolah. Seronok nye macam artis. Hahaha... yelah...bukan setakat ditatap oleh ahli keluarga, tapi semua kawan2 sekolah dan keluarga mereka. Kan ramai tu yg kenal? Hehehe...


Tapi bila dah tua2 ni...segannya tak hengat. Kalau boleh memang taknak pon muka yg super perasan hensem ni diambil utk paparan dalam surat khabar. Walaupun setakat watak sampingan kan...tapi segan tu memang tebal. Hahahaha... dengan selekehnye...tak berdandan ape semua tetiba nak diambik gambarnya..waduh2...


Pose skit konon2 sibuk sangat. Kah kah kah kah...!
 
Nasib baik la diorang pilih yg ni. Side tepi. Tak nampak la sangat macam aku kan? Hehehe... Tq kakak fotografer dan kakak editor. 

p/s: lepas ni, aku kena pakai lawa2 la. Mana la tau terkena lagi skali camni kan. Itu jam kalu...kasi pose maut la...hahahaha....