Tuesday, July 19, 2011

Hidangan yang menggoda! Mari!

Heh! Makan memang best! Lagi2 bila ianya memang yang kita idam2kan...memang fav aku makan seafood ni. Bila dah lama tak pekena, dapat je nikmatnye memang tak dapat digambarkan lagi. Maka sifat gelojoh lagi tamak pun datang mempengaruhi fikiran. Itu nak, ini pun nak...heh. Bila dah ade peluang, try la. Setakat ni aku cume tau kat JERAM yang sedap dan murah. Hidangan udang sambal petai & goreng butter, ketam 6 ekor masak merah, ikan (tak ingat jenis ape..^A^)lllllv) masak 3 rasa, sotong goreng tepung, taugeh ikan masin, jus dan juga nasi. Total RM80++. Harga yang aku rasekan berbaloi dengan nikmatnya. Hehe...