Saturday, July 05, 2014

DAH PANDAI SIKIT!

Salam sejahtera
Lamanya aku tak update blog...tak blog walking. Haih. Ape nak jadi ntah aku ni. Huhuhu...
Agaknya sibuk seronok sangat buat baju sendiri. Kah? Hahaha...
Layan je la. Baru berjinak-jinak dengan bisnes printing baju ni. Orang lain dah berlari aku baru nak merangkak. Ape nak kesah. Takde kejayaan yg datang bergolek. Ni yg aku tengah usahakan. Puasa2 pun jalan je la asalkan ade income. Lagi2 nak raya nanti.


Tengok je la aksi aku menarik tu. Tu aksi kontrol2 nebes namanya...hehehe...takut silap...kang kene marah lak ngan partner. Heh! Asalnya cuma angan2 je. Akhirnya jadi kenyataan. Iaitu bengkel sendiri. Alhamdulillah walaupun kecik....

So...jom2 singgah ke Instagram biz aku dengan partner @triglobe_artstudio. Boleh tengok2 kejap. Hehehe.
Kalau terdetik dalam hati tu nak order, boleh hubungi nombor yg tertera kat instagram tu ye. Atau boleh je email ke triglobedynasty@gmail.com. Support local biz. Dah..beriklan la pulak...

Terima kasih sebab sudi singgah kejap. ^____^



2 comments:

  1. Waa, tahniah2... semoga bertambah maju jaya yop! ^^

    ReplyDelete
  2. hebat., thniah2., xpe kyuh pelan2
    syok la pndai buat silkscreen

    ReplyDelete