Thursday, August 29, 2013

Garis putus-putus apa ni??

Malam ni aku guna laluan moto ke KL..first time aku nampak ada line mcm kat laluan utama kenderaan lain. Garisan putus-putus pembahagi kiri & kanan.

Sebelum masuk lorong moto..ada signboard "ujian dua lorong sedang dijalankan"...aku rase memang patut ada...sebab ade segelintir riders ni pikir lorong moto untuk laluan sebaris je kot??? Bagus la dibuat ujian ni...kira macam wat survey la...heh...

Aku setuju je...sebabnye aku memang kerap guna laluan moto...andai ade riders yang dok tengah jalan...memang wajib kene hon...alasannye..dah ade dua lorong kann...???? Dan aku tengok tadi banyak sign2 amaran dan keselamatan mcm kat jalan utama...amaran bonggol kat depan pun dah ada..sebelum ni tak penah lak aku nampak...(kat jalan yg aku biasa lalu lah.)....hehee...

Aku harap kekal la sampai bila2....

P/s: kat terowong double line ok...dilarang memotong!....kalau la riders tau ape makna line tu..hehehee....

No comments:

Post a Comment